- 18. 9. 2025
- Od Automechanik Garant
- V Audi opravy a závady, Automatické převodovky, Diagnostika aut, DPF, Mazda závady, Mercedes závady, Nissan závady, Peugeot závady, Servis vozů BMW
- 1458
- 0
| Kód | Popis závady | Typické značky | Možné řešení |
| P0171 | Chudá směs | BMW, VW, Toyota | Kontrola sání, MAF, vstřiků |
| P0300 | Náhodné vynechání zážehu | Všechny | Kontrola zapalování, paliva, komprese |
| P0420 | Nízká účinnost katalyzátoru | Toyota, Honda, VW | Lambda sondy, katalyzátor |
| P0401 | Nedostatečný průtok EGR | VW, Peugeot, Ford | Vyčištění/výměna EGR |
| P0700 | Obecná závada převodovky | Opel, Chrysler, Hyundai | Diagnostika TCM, kapalina |
| P0299 | Nízký tlak turba | VW, Audi, Ford | Kontrola podtlaku, wastegate, turbo |
| P1351 | Žhavení – relé/svíčky | Peugeot, Citroën, Opel | Výmena relé nebo svíček |
| P0340 | Vačkový hřídel – snímač | Nissan, Ford, BMW | Výměna snímače, kabeláž |
| P0335 | Klikový hřídel – snímač | Nissan, Hyundai, Kia | Výměna snímače |
| P0231 | Palivové čerpadlo – nízké napětí | VW, Opel, Škoda | Relé, kabeláž, čerpadlo |
| U0100 | Ztráta komunikace s ECU | Všechny | Revize kabeláže, CAN-BUS |
| P0833 | Spojkový spínač B | VW, Hyundai | Výměna spínače |
| P2015 | Sací klapky – rozsah mimo limit | VW/Audi TDI | Výměna aktuátoru/oprava táhla |
Diagnostika není jen o načtení kódu, ale o správné interpretaci. Stejný kód může mít jinou příčinu u VW a jinou u Toyoty. Proto je důležité mít zkušenosti napříč značkami – a přesně to nabízíme: kompletní diagnostiku pro evropské, japonské i korejské vozy.
| Kód | Popis | Typické značky | Návrh řešení |
| P0170 | Nesprávné nastavení palivové směsi (fuel trim) | Mercedes, Opel | Kontrola lambda sondy, MAF, netěsnosti sání |
| P0171 | Směs příliš chudá (řada 1) | VW, BMW, Toyota | Vyčištění/výměna MAF, kontrola sání |
| P0172 | Směs příliš bohatá (řada 1) | Opel, Hyundai | Vstřiky, tlak paliva, lambda |
| P0174 | Směs příliš chudá (řada 2) | Ford, BMW | Sací netěsnosti, MAF |
| P0175 | Směs příliš bohatá (řada 2) | Toyota, Kia | Palivový tlak, vstřikovače |
| Kód | Popis | Typické značky | Návrh řešení |
| P0300 | Náhodné vynechávání zážehu (random misfire) | Všechny značky | Kontrola zapalování, vstřiků, komprese |
| P0301 | Vynechávání válce č. 1 | VW, Opel, Honda | Zapalovací cívka, svíčka, vstřik |
| P0302 | Vynechávání válce č. 2 | BMW, Hyundai | Cívka/svíčka, komprese |
| P0303 | Vynechávání válce č. 3 | Toyota, Ford | Zapalování, palivový systém |
| P0304 | Vynechávání válce č. 4 | Renault, Kia | Výměna cívky, test paliva |
| P0305–P0308 | Vynechávání válce č. 5–8 | Audi, Mercedes, US vozy | Kontrola zapalování, vstřikování |
| Kód | Popis | Typické značky | Návrh řešení |
| P0130 | Lambda sonda 1, řada 1 – porucha obvodu | VW, Peugeot | Výměna sondy, kabeláž |
| P0135 | Lambda sonda 1, řada 1 – topení vadné | Honda, Toyota | Nová lambda |
| P0141 | Lambda sonda 2, řada 1 – topení vadné | BMW, Hyundai | Výměna sondy |
| P0420 | Účinnost katalyzátoru pod limitem (řada 1) | Toyota, Honda, VW | Výměna katalyzátoru/lambdy |
| P0430 | Účinnost katalyzátoru pod limitem (řada 2) | Nissan, Audi | Kontrola lambd, katalyzátor |
| Kód | Popis | Typické značky | Návrh řešení |
| P0100 | Obvod MAF senzoru – porucha | Mercedes, Opel | Kontrola/čištění/výměna MAF |
| P0101 | MAF – rozsah/výkon mimo toleranci | VW, BMW | Čištění/výměna |
| P0102 | MAF – nízký signál | Hyundai, Kia | Test napětí, výměna |
| P0103 | MAF – vysoký signál | Toyota, Renault | Test kabeláže, výměna |
| P0299 | Turbo – nízký plnicí tlak (underboost) | VW TDI, Ford | Kontrola podtlaku, wastegate, turbo |
| P0234 | Turbo – nadměrný plnicí tlak (overboost) | Audi, BMW | Regulace, N75 ventil, turbo |
| Kód | Popis | Typické značky | Návrh řešení |
| P0087 | Nízký tlak paliva (rail) | Peugeot HDI, VW TDI | Kontrola čerpadla, filtr, vstřikovače |
| P0190 | Senzor tlaku paliva – porucha | Opel, Hyundai | Výměna senzoru, kabeláž |
| P0230 | Obvod palivového čerpadla – primární porucha | VW, Ford | Relé, čerpadlo |
| P0231 | Nízké napětí čerpadla (sekundární obvod) | Škoda, Opel | Relé, pojistka, kabeláž |
| Kód | Popis | Typické značky | Návrh řešení |
| P0400 | Obecná porucha EGR | Nissan, Opel | Vyčištění/výměna |
| P0401 | Nedostatečný průtok EGR | VW, Ford | Čištění kanálů, ventil |
| P0402 | Nadměrný průtok EGR | Peugeot, Citroën | Ventil, elektronika |
| P0403 | EGR obvod – elektrická porucha | Toyota, Renault | Kabeláž, ventil |
| Kód | Popis | Typické značky | Návrh řešení |
| P0115 | Chyba čidla teploty chladicí kapaliny | VW, Hyundai | Výměna čidla |
| P0117 | Nízký vstup – čidlo teploty | Opel, Ford | Nové čidlo |
| P0118 | Vysoký vstup – čidlo teploty | Renault, Kia | Test kabeláže, výměna |
| P0128 | Nízká teplota chladicí kapaliny | VW, BMW | Vadný termostat |
| Kód | Popis | Typické značky | Návrh řešení |
| P0700 | Obecná závada převodovky | Opel, Hyundai, Jeep | Diagnostika TCM, kapalina |
| P0720 | Senzor rychlosti výstupu převodovky | Ford, Kia | Výměna senzoru |
| P0730 | Nesprávný převodový poměr | Mercedes, VW DSG | Softwarová adaptace, oprava převodovky |
| P0833 | Spojkový spínač „B“ – závada | VW, Hyundai | Výměna spínače, kontrola kabeláže |
| Kód | Popis | Typické značky | Návrh řešení |
| C0035 | Senzor rychlosti kola – levé přední | Opel, Peugeot | Výměna senzoru |
| C0040 | Senzor rychlosti kola – pravé přední | BMW, VW | Výměna |
| C0110 | Čerpadlo ABS – porucha | Toyota, Nissan | Kontrola napájení, výměna čerpadla |
| C1201 | Komunikační chyba ABS/ECU | Toyota | Diagnostika kabeláže |
| Kód | Popis | Typické značky | Návrh řešení |
| U0100 | Ztráta komunikace s ECU | Všechny | Revize CAN-BUS, kabeláž |
| U0140 | Ztráta komunikace s BCM (Body Control Module) | Ford, VW | Diagnostika BCM |
| U1000 | Obecná chyba komunikace v síti | Nissan, Opel | Kontrola CAN vedení |
| Kód | Popis závady | Typické značky | Možné řešení |
| P0100 | MAF senzor – porucha obvodu | Mercedes, Opel, VW | Kontrola/výměna MAF, kabeláž |
| P0101 | MAF senzor – výkon mimo rozsah | VW, BMW | Vyčištění/výměna, kontrola sání |
| P0102 | MAF senzor – nízký signál | Hyundai, Kia | Test napětí, výměna |
| P0103 | MAF senzor – vysoký signál | Toyota, Renault | Test kabeláže, výměna |
| P0104 | MAF senzor – přerušovaný signál | Ford, Opel | Kontrola kontaktů a kabeláže |
| P0105 | MAP senzor – porucha obvodu | Opel, Peugeot | Výměna MAP, kontrola podtlaku |
| P0106 | MAP senzor – rozsah/výkon | VW, Škoda, Kia | Test senzoru, výměna |
| P0107 | MAP senzor – nízký vstup | Hyundai, Toyota | Nový senzor, kabeláž |
| P0108 | MAP senzor – vysoký vstup | BMW, Audi | Diagnostika kabeláže, výměna |
| P0109 | MAP senzor – přerušovaný signál | Renault, Opel | Kontrola spojů |
| P0110 | Senzor teploty nasávaného vzduchu (IAT) – obvod | VW, Opel | Výměna IAT, kabeláž |
| P0111 | IAT – rozsah/výkon | Škoda, BMW | Kontrola hodnot, výměna |
| P0112 | IAT – nízký vstup | Toyota, Nissan | Výměna senzoru |
| P0113 | IAT – vysoký vstup | Honda, Hyundai | Nový senzor |
| P0114 | IAT – přerušovaný signál | Peugeot, Renault | Oprava kabeláže |
| P0115 | Senzor teploty chladicí kapaliny (ECT) – obvod | VW, Hyundai | Výměna čidla |
| P0116 | ECT – rozsah/výkon | Opel, Peugeot | Diagnostika teplotních hodnot |
| P0117 | ECT – nízký vstup | Ford, Renault | Nový senzor |
| P0118 | ECT – vysoký vstup | Kia, Toyota | Oprava kabeláže, výměna |
| P0119 | ECT – přerušovaný signál | BMW, Škoda | Kontrola spojů |
| P0120 | Senzor polohy škrticí klapky (TPS) – obvod A | VW, Opel | Test TPS, výměna |
| P0121 | TPS – rozsah/výkon | Toyota, Peugeot | Kalibrace/výměna |
| P0122 | TPS – nízký vstup | Hyundai, Honda | Nový senzor |
| P0123 | TPS – vysoký vstup | Renault, Ford | Oprava kabeláže, výměna |
| P0124 | TPS – přerušovaný signál | Škoda, Opel | Kontrola a výměna |
| P0125 | Nedostatečná teplota chladicí kapaliny pro uzavřenou smyčku | Toyota, VW | Kontrola termostatu, čidla |
| P0128 | Nízká teplota chladicí kapaliny | BMW, Opel | Vadný termostat |
| P0130–P0160 | Lambda sondy – chyby obvodů, topení, pomalá odezva | VW, Honda, Toyota | Výměna sond, kabeláž |
| P0170 | Korekce paliva (fuel trim) – závada | Mercedes, Opel | Kontrola MAF, lambda |
| P0171 | Směs příliš chudá (řada 1) | VW, BMW, Toyota | Kontrola netěsností, MAF |
| P0172 | Směs příliš bohatá (řada 1) | Opel, Hyundai | Kontrola vstřiků, tlaku |
| P0174 | Směs příliš chudá (řada 2) | Ford, BMW | Kontrola sání, MAF |
| P0175 | Směs příliš bohatá (řada 2) | Toyota, Kia | Vstřiky, tlak paliva |
| P0180–P0199 | Senzory teploty paliva, tlaku paliva – různé závady | Diesel/Benzín všechny značky | Kontrola/výměna čidel, kabeláže |
| Kód | Popis závady | Typické značky | Možné řešení |
| P0100 | MAF senzor – porucha obvodu | Mercedes, Opel, VW | Kontrola/výměna MAF, kabeláž |
| P0101 | MAF – výkon mimo rozsah | VW, BMW | Čištění/výměna, kontrola sání |
| P0102 | MAF – nízký signál | Hyundai, Kia | Test napětí, výměna |
| P0103 | MAF – vysoký signál | Toyota, Renault | Test kabeláže, výměna |
| P0104 | MAF – přerušovaný signál | Ford, Opel | Kontrola kontaktů a kabeláže |
| P0105–P0109 | MAP senzor – různé závady | Opel, Peugeot, VW | Výměna MAP, kontrola podtlaku |
| P0110–P0114 | IAT senzor – chyby obvodu | VW, Opel, Toyota | Výměna senzoru, oprava kabeláže |
| P0115–P0119 | ECT senzor (teplota chladiva) – chyby | VW, Hyundai, Ford | Výměna čidla, kabeláž |
| P0120–P0124 | TPS senzor – chyby obvodu A | VW, Opel, Toyota | Test, výměna, kalibrace |
| P0125 | Nedostatečná teplota pro uzavřenou smyčku | Toyota, VW | Termostat, čidlo |
| P0128 | Nízká teplota chladiva | BMW, Opel | Vadný termostat |
| P0130–P0160 | Lambda sondy – chyby obvodů, topení, pomalá odezva | VW, Honda, Toyota | Výměna sond, kabeláž |
| P0170 | Fuel trim – chyba | Mercedes, Opel | Kontrola MAF, lambda |
| P0171 | Směs chudá (řada 1) | VW, BMW, Toyota | Netěsnosti, MAF |
| P0172 | Směs bohatá (řada 1) | Opel, Hyundai | Vstřiky, tlak paliva |
| P0174 | Směs chudá (řada 2) | Ford, BMW | Sání, MAF |
| P0175 | Směs bohatá (řada 2) | Toyota, Kia | Palivo, vstřiky |
| P0180–P0199 | Senzory teploty paliva, tlaku paliva | Diesel/Benzín | Kontrola/výměna čidel |
| Kód | Popis závady | Typické značky | Možné řešení |
| P0200–P0219 | Obvod vstřikovače – závady | Všechny značky | Kontrola vstřiků, kabeláže |
| P0220–P0229 | Senzor polohy klapky/pedálu – závady | VW, Opel | Výměna snímače, kalibrace |
| P0230 | Palivové čerpadlo – primární obvod | VW, Ford | Relé, čerpadlo |
| P0231 | Nízké napětí palivového čerpadla | Škoda, Opel | Relé, pojistka, kabeláž |
| P0232 | Vysoké napětí palivového čerpadla | Ford, Opel | Kabeláž, relé |
| P0234 | Turbo – nadměrný tlak (overboost) | Audi, BMW | Regulace, N75 ventil |
| P0235–P0239 | Turbo boost senzor – chyby | VW, Peugeot | Test snímače, kabeláž |
| P0240 | Turbo – porucha regulace | VW, Ford | Kontrola podtlaku |
| P0299 | Turbo – nízký tlak (underboost) | VW TDI, Ford | Kontrola turba, hadic |
| Kód | Popis závady | Typické značky | Možné řešení |
| P0300 | Náhodné vynechávání zážehu | Všechny | Zapalování, vstřiky, komprese |
| P0301 | Misfire válec č.1 | VW, Opel, Honda | Cívka, svíčka, vstřik |
| P0302 | Misfire válec č.2 | BMW, Hyundai | Zapalování |
| P0303 | Misfire válec č.3 | Toyota, Ford | Palivo, zapalování |
| P0304 | Misfire válec č.4 | Renault, Kia | Cívka, vstřik |
| P0305–P0308 | Misfire válce 5–8 | Audi, Mercedes | Kontrola zapalování |
| P0310 | Misfire válec č.10 | US vozy | Diagnostika zapalování |
| Kód | Popis závady | Typické značky | Možné řešení |
| P0400 | Obecná porucha EGR | Nissan, Opel | Čištění, výměna EGR |
| P0401 | Nedostatečný průtok EGR | VW, Ford | Čištění kanálů |
| P0402 | Nadměrný průtok EGR | Peugeot, Citroën | Ventil, elektronika |
| P0403 | EGR – elektrická porucha | Toyota, Renault | Kabeláž |
| P0410 | Sekundární vzduchový systém – porucha | Opel, VW | Ventil, čerpadlo |
| P0420 | Katalyzátor – nízká účinnost (řada 1) | Toyota, Honda | Lambda, kat |
| P0430 | Katalyzátor – nízká účinnost (řada 2) | Nissan, Audi | Lambda, kat |
| P0440–P0455 | EVAP – úniky par, netěsnosti | Opel, Toyota | Kontrola nádrže, ventilu, hadic |
| Kód | Popis závady | Typické značky | Možné řešení |
| P0700 | Obecná závada převodovky | Opel, Jeep, Hyundai | Diagnostika TCM |
| P0715 | Senzor otáček převodovky – chyba | VW, Mercedes | Výměna senzoru |
| P0720 | Senzor rychlosti výstupu | Ford, Kia | Výměna |
| P0730 | Nesprávný převodový poměr | Mercedes, VW DSG | SW adaptace, oprava převodovky |
| P0740 | Spojkový obvod měniče toč. momentu | Honda, Nissan | Oprava TCC |
| Kód | Popis závady | Typické značky | Možné řešení |
| C0035 | Senzor rychlosti kola – levé přední | Opel, Peugeot | Výměna senzoru |
| C0040 | Senzor rychlosti kola – pravé přední | BMW, VW | Výměna |
| C0110 | Čerpadlo ABS – porucha | Toyota, Nissan | Kontrola napájení |
| C1201 | Komunikační chyba ABS/ECU | Toyota | Kontrola kabeláže |
| Kód | Popis závady | Typické značky | Možné řešení |
| U0100 | Ztráta komunikace s ECU | Všechny | Kontrola CAN-BUS, kabeláže |
| U0140 | Ztráta komunikace s BCM | Ford, VW | Diagnostika BCM |
| U1000 | Obecná chyba komunikace v síti | Nissan, Opel | Kontrola CAN vedení |
| U0105–U0120 | Ztráta komunikace s různými moduly |
| Kód | Popis závady | Typické značky | Možné řešení |
| P0100 | MAF senzor – porucha obvodu | Mercedes, Opel, VW | Kontrola/výměna MAF, kabeláž |
| P0101 | MAF senzor – výkon mimo rozsah | VW, BMW | Čištění/výměna, kontrola sání |
| P0102 | MAF senzor – nízký signál | Hyundai, Kia | Test napětí, výměna |
| P0103 | MAF senzor – vysoký signál | Toyota, Renault | Test kabeláže, výměna |
| P0104 | MAF senzor – přerušovaný signál | Ford, Opel | Kontrola kontaktů a kabeláže |
| P0105 | MAP senzor – porucha obvodu | Opel, Peugeot | Výměna MAP, kontrola podtlaku |
| P0106 | MAP senzor – rozsah/výkon | VW, Škoda, Kia | Test senzoru, výměna |
| P0107 | MAP senzor – nízký vstup | Hyundai, Toyota | Nový senzor, kabeláž |
| P0108 | MAP senzor – vysoký vstup | BMW, Audi | Diagnostika kabeláže, výměna |
| P0109 | MAP senzor – přerušovaný signál | Renault, Opel | Kontrola spojů |
| P0110 | IAT (teplota nasávaného vzduchu) – obvod | VW, Opel | Výměna IAT, kabeláž |
| P0111 | IAT – rozsah/výkon | Škoda, BMW | Kontrola hodnot, výměna |
| P0112 | IAT – nízký vstup | Toyota, Nissan | Výměna senzoru |
| P0113 | IAT – vysoký vstup | Honda, Hyundai | Nový senzor |
| P0114 | IAT – přerušovaný signál | Peugeot, Renault | Oprava kabeláže |
| P0115 | ECT (teplota chladiva) – obvod | VW, Hyundai | Výměna čidla |
| P0116 | ECT – rozsah/výkon | Opel, Peugeot | Diagnostika hodnot |
| P0117 | ECT – nízký vstup | Ford, Renault | Nový senzor |
| P0118 | ECT – vysoký vstup | Kia, Toyota | Oprava kabeláže, výměna |
| P0119 | ECT – přerušovaný signál | BMW, Škoda | Kontrola spojů |
| P0120 | TPS (škrticí klapka) – obvod A | VW, Opel | Test TPS, výměna |
| P0121 | TPS – rozsah/výkon | Toyota, Peugeot | Kalibrace/výměna |
| P0122 | TPS – nízký vstup | Hyundai, Honda | Nový senzor |
| P0123 | TPS – vysoký vstup | Renault, Ford | Oprava kabeláže, výměna |
| P0124 | TPS – přerušovaný signál | Škoda, Opel | Kontrola a výměna |
| P0125 | Nedostatečná teplota pro uzavřenou smyčku | Toyota, VW | Kontrola termostatu, čidla |
| P0126 | Nedostatečné zahřátí chladiva | Hyundai, Ford | Termostat, čidlo |
| P0127 | Vysoká teplota nasávaného vzduchu | Nissan, Opel | Čidlo IAT |
| P0128 | Nízká teplota chladiva | BMW, Opel | Vadný termostat |
| P0129 | Nízký tlak v sacím potrubí | Škoda, Peugeot | MAP senzor |
| P0130 | Lambda sonda (Bank 1, Sensor 1) – obvod | VW, Peugeot | Výměna sondy, kabeláž |
| P0131 | Lambda (B1S1) – nízké napětí | Toyota, Honda | Výměna sondy |
| P0132 | Lambda (B1S1) – vysoké napětí | Opel, Hyundai | Výměna sondy |
| P0133 | Lambda (B1S1) – pomalá odezva | BMW, Renault | Nová lambda |
| P0134 | Lambda (B1S1) – žádná aktivita | Honda, Toyota | Výměna sondy |
| P0135 | Lambda (B1S1) – vadné topení | VW, Hyundai | Výměna sondy |
| P0136 | Lambda (B1S2) – obvod | Opel, Škoda | Výměna sondy |
| P0137 | Lambda (B1S2) – nízké napětí | Peugeot, Kia | Výměna sondy |
| P0138 | Lambda (B1S2) – vysoké napětí | Renault, VW | Výměna sondy |
| P0139 | Lambda (B1S2) – pomalá odezva | Toyota, Hyundai | Nová lambda |
| P0140 | Lambda (B1S2) – žádná aktivita | VW, Opel | Výměna sondy |
| P0141 | Lambda (B1S2) – vadné topení | BMW, Hyundai | Výměna sondy |
| P0142–P0160 | Lambda (další banky/senzory) – různé chyby | Všechny | Výměna sond, kabeláž |
| P0170 | Fuel trim – závada | Mercedes, Opel | Kontrola MAF, lambda |
| P0171 | Směs chudá (řada 1) | VW, BMW, Toyota | Netěsnosti, MAF |
| P0172 | Směs bohatá (řada 1) | Opel, Hyundai | Vstřiky, tlak paliva |
| P0173 | Fuel trim – řada 2 | Mercedes, VW | Lambda, MAF |
| P0174 | Směs chudá (řada 2) | Ford, BMW | Sání, MAF |
| P0175 | Směs bohatá (řada 2) | Toyota, Kia | Palivo, vstřiky |
| P0180 | Teplotní senzor paliva – obvod | Opel, Peugeot | Výměna čidla |
| P0181 | Teplota paliva – rozsah/výkon | VW, BMW | Test čidla |
| P0182 | Teplota paliva – nízký vstup | Hyundai, Ford | Výměna čidla |
| P0183 | Teplota paliva – vysoký vstup | Nissan, Opel | Výměna čidla |
| P0184 | Teplota paliva – přerušovaný signál | Renault, Škoda | Kabeláž |
| P0185–P0199 | Tlak paliva – různé chyby | Diesel/Benzín všechny značky | Diagnostika railu, čidla, čerpadla |
| Kód | Popis závady | Typické značky | Možné řešení |
| P0200 | Obvod vstřikovače – porucha | VW, Opel, Ford | Kontrola vstřikovače, kabeláže |
| P0201 | Vstřikovač – válec 1 | Opel, Toyota | Test/výměna vstřiku |
| P0202 | Vstřikovač – válec 2 | BMW, Hyundai | Test/výměna |
| P0203 | Vstřikovač – válec 3 | Renault, Kia | Test/výměna |
| P0204 | Vstřikovač – válec 4 | VW, Škoda | Test/výměna |
| P0205 | Vstřikovač – válec 5 | Mercedes, Audi | Test/výměna |
| P0206 | Vstřikovač – válec 6 | Peugeot, Citroën | Test/výměna |
| P0207 | Vstřikovač – válec 7 | Opel, Ford | Test/výměna |
| P0208 | Vstřikovač – válec 8 | VW, Nissan | Test/výměna |
| P0210–P0219 | Vstřikovač – ostatní válce, rozsah výkonu | Všechny značky | Kontrola kabeláže, vstřiků |
| P0220–P0229 | Senzor polohy klapky/pedálu – poruchy | VW, Opel, Toyota | Výměna snímače, kalibrace |
| P0230 | Palivové čerpadlo – primární obvod | VW, Ford | Relé, čerpadlo |
| P0231 | Palivové čerpadlo – nízké napětí | Škoda, Opel | Relé, pojistka, kabeláž |
| P0232 | Palivové čerpadlo – vysoké napětí | Ford, Opel | Kabeláž, relé |
| P0233 | Palivové čerpadlo – přerušovaný signál | Renault, Peugeot | Oprava kabeláže |
| P0234 | Turbo – nadměrný tlak (overboost) | Audi, BMW | Regulace, N75 ventil |
| P0235 | Turbo boost senzor A – obvod | VW, Peugeot | Test/výměna snímače |
| P0236 | Turbo boost senzor A – rozsah/výkon | Ford, Opel | Diagnostika |
| P0237 | Turbo boost senzor A – nízký vstup | VW, Hyundai | Výměna |
| P0238 | Turbo boost senzor A – vysoký vstup | Škoda, BMW | Výměna |
| P0239 | Turbo boost senzor B – obvod | Renault, Kia | Výměna |
| P0240 | Turbo boost senzor B – rozsah/výkon | Ford, Toyota | Diagnostika |
| P0241–P0299 | Turbo, wastegate, regulace tlaku – různé poruchy | VW, Audi, Ford | Kontrola podtlaku, N75 ventil, turbo |
| P0299 | Turbo – nízký tlak (underboost) | VW TDI, Ford | Kontrola turba, hadic |
| Kód | Popis závady | Typické značky | Možné řešení |
| P0300 | Náhodné vynechávání zážehu | Všechny značky | Zapalování, vstřiky, komprese |
| P0301–P0308 | Misfire válce 1–8 | VW, BMW, Toyota | Kontrola zapalování, vstřiků |
| P0310 | Misfire válec č.10 | US vozy | Diagnostika zapalování |
| P0320 | Snímač klikového hřídele – obvod | Opel, Hyundai | Výměna snímače |
| P0335 | Snímač klikového hřídele – porucha | Nissan, Kia | Výměna snímače |
| P0340 | Snímač vačkového hřídele – obvod | Ford, Nissan | Výměna snímače |
| P0341 | Snímač vačky – rozsah/výkon | VW, BMW | Diagnostika |
| P0350–P0365 | Obvody zapalovacích cívek | Toyota, Opel | Test/výměna cívky |
| P0380 | Obvod žhavicích svíček – závada | Peugeot, Citroën, Opel | Žhavicí svíčky, relé |
| Kód | Popis závady | Typické značky | Možné řešení |
| P0400 | EGR – obecná porucha | Nissan, Opel | Čištění, výměna |
| P0401 | Nedostatečný průtok EGR | VW, Ford | Čištění EGR |
| P0402 | Nadměrný průtok EGR | Peugeot, Citroën | Ventil, elektronika |
| P0403 | EGR – elektrická porucha | Toyota, Renault | Kabeláž |
| P0410 | Sekundární vzduchový systém – porucha | Opel, VW | Ventil, čerpadlo |
| P0420 | Katalyzátor – nízká účinnost (řada 1) | Toyota, Honda | Lambda, kat |
| P0430 | Katalyzátor – nízká účinnost (řada 2) | Nissan, Audi | Lambda, kat |
| P0440 | EVAP – obecná závada | Opel, Toyota | Kontrola nádrže, ventilu |
| P0441 | EVAP – nesprávný průtok | VW, Škoda | Ventil purge |
| P0442 | EVAP – malý únik | Peugeot, Citroën | Kontrola hadic |
| P0445 | EVAP ventil – elektrická porucha | Renault, Ford | Oprava kabeláže |
| P0455 | EVAP – velký únik | Hyundai, Kia | Kontrola víčka nádrže |
| Kód | Popis závady | Typické značky | Možné řešení |
| P0700 | Obecná závada převodovky | Opel, Jeep, Hyundai | Diagnostika TCM |
| P0715 | Senzor otáček převodovky | VW, Mercedes | Výměna snímače |
| P0720 | Senzor rychlosti výstupu | Ford, Kia | Výměna |
| P0730 | Nesprávný převodový poměr | Mercedes, VW DSG | SW adaptace, oprava převodovky |
| P0740 | Obvod spojky měniče točivého momentu | Honda, Nissan | Oprava TCC |
| P0750–P0770 | Solenoidy převodovky – závady | Toyota, Opel | Diagnostika, výměna solenoidů |
| Kód | Popis závady | Typické značky | Možné řešení |
| C0035 | Senzor rychlosti kola – levé přední | Opel, Peugeot | Výměna senzoru |
| C0040 | Senzor rychlosti kola – pravé přední | BMW, VW | Výměna |
| C0045 | Senzor rychlosti kola – levé zadní | Ford, Renault | Výměna |
| C0050 | Senzor rychlosti kola – pravé zadní | Toyota, Honda | Výměna |
| C0110 | Čerpadlo ABS – porucha | Toyota, Nissan | Kontrola napájení |
| C0121 | Ventil ABS – závada | VW, Peugeot | Výměna |
| C1201 | Komunikační chyba ABS/ECU | Toyota | Kabeláž |
| Kód | Popis závady | Typické značky | Možné řešení |
| U0100 | Ztráta komunikace s ECU | Všechny | Kontrola CAN-BUS, kabeláže |
| U0101 | Ztráta komunikace s TCM | Opel, VW | Diagnostika TCM |
| U0105 | Ztráta komunikace s ECM | Toyota, Honda | Kontrola kabeláže |
| U0140 | Ztráta komunikace s BCM | Ford, VW | Diagnostika BCM |
| U0155 | Ztráta komunikace s přístrojovou deskou | Peugeot, Renault | Kabeláž |
| U1000 | Obecná chyba komunikace | Nissan, Opel | Kontrola CAN vedení |
| U1100–U1199 | Chyby komunikace mezi moduly | Všechny značky | Diagnostika kabeláže, moduly |
| Kód | Popis závady | Typické značky | Možné řešení |
| P0500 | Senzor rychlosti vozidla – obvod | Toyota, VW | Výměna senzoru |
| P0501 | Senzor rychlosti – rozsah/výkon | Ford, Opel | Test snímače |
| P0502 | Senzor rychlosti – nízký vstup | Hyundai, Kia | Výměna |
| P0503 | Senzor rychlosti – přerušovaný signál | Renault, Peugeot | Oprava kabeláže |
| P0505 | Regulace volnoběhu – porucha | VW, Opel | Čištění krokového motorku, TPS |
| P0506 | Volnoběh – příliš nízké otáčky | Toyota, Honda | Čištění klapky |
| P0507 | Volnoběh – příliš vysoké otáčky | BMW, Nissan | Regulace klapky |
| P0510 | Spínač škrticí klapky – porucha | Opel, Peugeot | Výměna snímače |
| P0520 | Tlak oleje – obvod | Ford, Opel | Senzor tlaku oleje |
| P0521 | Tlak oleje – rozsah/výkon | Toyota, VW | Diagnostika olejového čidla |
| P0522 | Tlak oleje – nízký vstup | Hyundai, Kia | Výměna čidla |
| P0523 | Tlak oleje – vysoký vstup | Nissan, Renault | Diagnostika |
| P0560 | Napájecí napětí systému – závada | Opel, Peugeot | Alternátor, baterie |
| P0562 | Napětí systému – nízké | VW, Škoda | Kontrola dobíjení |
| P0563 | Napětí systému – vysoké | Toyota, Honda | Regulátor napětí |
| P0571 | Spínač brzdového pedálu – porucha | Ford, Renault | Výměna spínače |
| P0575 | Tempomat – obvod porucha | VW, Hyundai | Diagnostika spínače, kabeláže |
| P0580–P0599 | Tempomat a regulace rychlosti – různé chyby | Všechny značky | Test snímačů, kabeláže |
| Kód | Popis závady | Typické značky | Možné řešení |
| P0600 | Chyba komunikace mezi moduly | Nissan, Opel | Kontrola CAN-BUS |
| P0601 | Vnitřní paměť ECU – závada | VW, Peugeot | Diagnostika ECU |
| P0602 | Chyba programování ECU | Ford, Opel | Reflash ECU |
| P0603 | Ztráta paměti KAM (Keep Alive Memory) | Hyundai, Kia | Diagnostika napájení |
| P0604 | Chyba RAM ECU | Toyota, Honda | Test ECU |
| P0605 | Chyba ROM ECU | BMW, Renault | Reflash/výměna ECU |
| P0606 | Vnitřní chyba procesoru ECU | VW, Audi | Výměna ECU |
| P0607 | Obecná vnitřní chyba ECU | Ford, Peugeot | Diagnostika jednotky |
| P0610 | Nesprávná konfigurace ECU | Opel, Toyota | SW nastavení |
| P0620 | Alternátor – obvod regulace | Opel, VW | Regulátor, kabeláž |
| P0628 | Palivové čerpadlo – nízké napětí | Hyundai, Kia | Relé, kabeláž |
| P0630 | ECU – VIN není naprogramováno | Renault, Peugeot | Reflash jednotky |
| P0650 | Kontrolka MIL – obvod | VW, Škoda | Žárovka, kabeláž |
| P0685 | Relé ECU – obvod | Opel, Hyundai | Relé, pojistka |
| P0690 | Relé ECU – vysoký vstup | Toyota, Kia | Diagnostika obvodu |
| Kód | Popis závady | Typické značky | Možné řešení |
| P0800 | Převodovka – kontrolní požadavek | Opel, VW | Diagnostika TCM |
| P0801 | Ventil zpátečky – závada | Hyundai, Kia | Výměna ventilu |
| P0803 | Spínač spojky – závada | Toyota, Renault | Výměna snímače |
| P0805 | Senzor polohy spojky – obvod | VW, Opel | Výměna snímače |
| P0810 | Spojkový pedál – nesprávná funkce | BMW, Peugeot | Výměna spínače |
| P0820 | Přepínač rozsahu převodovky – závada | Nissan, Ford | Výměna |
| P0841 | Tlak převodové kapaliny – rozsah/výkon | Opel, Hyundai | Diagnostika snímače |
| P0868 | Nízký tlak převodové kapaliny | VW, Renault | Kontrola kapaliny |
| P0871 | Senzor tlaku převodovky – rozsah | Toyota, Honda | Výměna |
| P0900 | Spojkový pohon – obvod | Opel, Kia | Kontrola motoru spojky |
| P0910 | Řazení – obvod pohonu | VW, Ford | Diagnostika |
| P0920 | Pohon zpátečky – obvod | Renault, Nissan | Výměna pohonu |
| P0930 | Hydraulický tlak – závada obvodu | Opel, Hyundai | Diagnostika |
| P0940 | Tlak hydraulického čerpadla – nízký | Peugeot, Citroën | Kontrola čerpadla |
| P0960–P0999 | Solenoidy převodovky – různé chyby | Toyota, VW, O |
| Kód | Popis závady | Typické značky | Možné řešení |
| P1000 | Test OBD-II není dokončen | Ford, Jaguar | Dokončit jízdní cyklus, resetovat ECU |
| P1001 | Jízdní cyklus nebyl dokončen | Ford, Mazda | Dokončit jízdní cyklus |
| P1100 | MAF senzor – přerušovaný signál | Ford, Toyota | Kontrola MAF |
| P1101 | MAF – rozsah/výkon | Opel, VW | Vyčištění/výměna |
| P1105 | MAP senzor – závada | Nissan, Hyundai | Výměna MAP |
| P1110 | VVT – časování sací vačky | Nissan, Toyota | Výměna solenoidu VVT |
| P1111 | VVT – časování výfukové vačky | Nissan, Infiniti | Kontrola oleje, solenoidu |
| P1120 | TPS senzor – závada | Opel, VW | Výměna TPS |
| P1125 | Akcelerátor – závada obvodu | Toyota, Peugeot | Diagnostika pedálu |
| P1130 | Lambda regulace – chudá/bohatá směs | Toyota, Lexus | Lambda, MAF |
| P1135 | Lambda sonda – ohřívání vadné | Toyota, Opel | Výměna sondy |
| P1140 | Snímač vačky – špatný signál | Nissan, Hyundai | Výměna snímače |
| P1150 | Lambda – adaptace paliva mimo limit | Toyota, BMW | Diagnostika směsi |
| P1160 | TPS – rozsah/výkon | Opel, VW | Výměna TPS |
| P1170 | Regulace paliva – vadná | Mercedes, Opel | Diagnostika railu, MAF |
| P1180 | Tlak paliva – nízký | Ford, Opel | Diagnostika čerpadla |
| P1186 | Rail senzor – závada | Peugeot, Citroën | Výměna čidla |
| P1190 | VVT – nesprávná poloha | BMW, Nissan | Výměna solenoidu |
| P1200 | Vstřikovač – obvod závada | VW, Opel | Kontrola vstřiku |
| P1201–P1206 | Vstřikovače válců 1–6 – poruchy | Toyota, Peugeot | Diagnostika vstřiků |
| P1210 | Rail tlak – chyba | Ford, Opel | Diagnostika čerpadla |
| P1220 | Diesel – regulace paliva | Nissan, Renault | Diagnostika vstřiků |
| P1230 | Relé palivového čerpadla – závada | Opel, VW | Kontrola relé |
| P1240 | Rail – příliš vysoký tlak | Peugeot, Citroën | Kontrola regulace |
| P1250 | Boost regulace – závada | BMW, VW | Turbo, podtlak |
| P1260 | Imobilizér – pokus o krádež | Ford | Diagnostika imobilizéru |
| P1270 | Omezovač rychlosti aktivován | Ford | Kontrola nastavení |
| P1300 | Zapalovací cívka – obvod závada | Toyota, Lexus | Výměna cívky |
| P1310–P1315 | Zapalování válců – chyby | Toyota, Opel | Výměna cívek, svíček |
| P1320 | Zapalovací cívka – primární závada | Nissan | Výměna cívky |
| P1330 | Časování zapalování – nesprávné | Peugeot, Citroën | Diagnostika zapalování |
| P1340 | Snímač vačky – nesprávný signál | BMW, Audi | Výměna snímače |
| P1350 | Žhavení – obvod závada | Peugeot, Opel | Žhavicí svíčky, relé |
| P1351 | Relé žhavení – závada | Peugeot, Citroën, Opel | Výměna relé |
| P1360 | Zapalovací cívka – rozsah | Honda, Opel | Diagnostika |
| P1370 | Knock senzor – závada | Opel, VW | Výměna snímače |
| P1400 | EGR ventil – obvod závada | Ford, Opel | Čištění/výměna |
| P1401 | EGR – nadměrný průtok | Ford, VW | Diagnostika ventilu |
| P1405 | EGR – zpětná vazba vadná | Opel, Peugeot | Kontrola snímače |
| P1410 | Sekundární vzduch – ventil závada | VW, Toyota | Výměna ventilu |
| P1420 | Katalyzátor – účinnost | Nissan, Renault | Diagnostika lambdy |
| P1450 | EVAP – nadměrný tlak | Ford, Opel | Ventil purge |
| P1455 | EVAP – velký únik | Toyota, BMW | Kontrola víčka nádrže |
| P1470 | Boost regulace – vadný snímač | Mercedes | Kontrola podtlaku |
| P1500 | Alternátor – výstup signálu | Opel, VW | Kontrola alternátoru |
| P1510 | Volnoběh – vadný regulátor | Toyota, Hyundai | Výměna krokového motorku |
| P1520 | VVT – závada obvodu | BMW, VW | Solenoid VVT |
| P1550 | Regulace plnicího tlaku – závada | VW, Audi | Kontrola N75 ventilu |
| P1600 | Vnitřní paměť ECU – chyba | Opel, Peugeot | Diagnostika ECU |
| P1602 | Napájení ECU – přerušeno | VW, Škoda | Baterie, kabeláž |
| P1603 | ECU – start selhal | Toyota, Opel | Diagnostika ECU |
| P1610 | Imobilizér – chyba | Nissan, Renault | Diagnostika klíče |
| P1620 | Imobilizér – komunikace | Opel, VW | Diagnostika |
| P1650 | CAN-BUS – komunikace závada | Ford, Opel | Diagnostika kabeláže |
| P1680 | Elektronický plyn – chyba | VW, Audi | Kontrola snímače |
| P1700–P1799 | Převodovka – výrobci specifické chyby | Ford, Nissan, Opel | Diagnostika TCM |
| P1800 | VVT solenoid – závada | Nissan, Toyota | Výměna |
| P1850 | Senzor tlaku převodovky – závada | Opel, Peugeot | Výměna |
| P1900 | Převodovka – snímač teploty kapaliny | VW, BMW | Výměna |
| P1950 | Boost – regulace, chyba | VW, Audi | Diagnostika turba |
| P1999 | Specifická chyba výrobce | Všechny značky | Diagnostika ECU |
| Kód | Popis závady | Typické značky | Možné řešení |
| P0420 | Účinnost katalyzátoru pod limitem (Bank 1) | Toyota, Honda, VW, Škoda | Kontrola lambda sond, výměna katalyzátoru |
| P0421 | Katalyzátor – zahřátí příliš pomalé (Bank 1) | Hyundai, Kia, Opel | Kontrola lambdy, katalyzátoru |
| P0422 | Hlavní katalyzátor – účinnost pod limitem (Bank 1) | Renault, Peugeot | Výměna katalyzátoru |
| P0423 | Zahřívaný katalyzátor – účinnost pod limitem (Bank 1) | Opel, VW | Diagnostika katalyzátoru |
| P0424 | Zahřívaný katalyzátor – teplota nízká (Bank 1) | Ford, Opel | Kontrola čidla teploty |
| P0430 | Účinnost katalyzátoru pod limitem (Bank 2) | Nissan, Audi, BMW | Lambda sondy, katalyzátor |
| P0431 | Katalyzátor – zahřátí příliš pomalé (Bank 2) | VW, Hyundai | Diagnostika lambdy |
| P0432 | Hlavní katalyzátor – účinnost pod limitem (Bank 2) | Opel, Toyota | Výměna katalyzátoru |
| P0433 | Zahřívaný katalyzátor – účinnost pod limitem (Bank 2) | Renault, Peugeot | Diagnostika |
| P0434 | Zahřívaný katalyzátor – teplota nízká (Bank 2) | Hyundai, Kia | Výměna čidla |
| Kód | Popis závady | Typické značky | Možné řešení |
| P2002 | Účinnost DPF filtru pod limitem (Bank 1) | VW, Audi, Škoda, Peugeot, Citroën | Regenerace DPF, čištění, výměna |
| P2003 | Účinnost DPF filtru pod limitem (Bank 2) | BMW, Mercedes, Nissan | Regenerace DPF, kontrola tlakového senzoru |
| P240F | Omezení filtru pevných částic – neschopnost regenerace | Peugeot, Citroën, Ford | Nucená regenerace, výměna |
| P242F | Filtr pevných částic – ucpání (popel) | VW, Mercedes, Hyundai | Vyčištění/výměna DPF |
| P2463 | Filtr pevných částic – příliš mnoho sazí | Škoda, Opel, Toyota | Diagnostika diferenčního tlaku, regenerace |
| P246C | Regenerace DPF nedokončena | Kia, Hyundai, Renault | Nucená regenerace, jízda ve vyšších otáčkách |
| P2452 | Senzor diferenčního tlaku DPF – obvod | Opel, VW, Toyota | Výměna čidla, kabeláž |
| P2453 | Senzor diferenčního tlaku – rozsah/výkon | Peugeot, Citroën, Hyundai | Diagnostika, výměna |
| P2454 | Senzor diferenčního tlaku – nízký vstup | VW, Audi | Výměna čidla |
| P2455 | Senzor diferenčního tlaku – vysoký vstup | Ford, BMW | Výměna čidla |
| P2456 | Senzor diferenčního tlaku – přerušovaný signál | Škoda, Opel | Kontrola kabeláže |
| P2460 | Teplotní senzor DPF – obvod | Toyota, Renault | Výměna čidla |
| P2461 | Teplotní senzor DPF – rozsah/výkon | Nissan, Hyundai | Diagnostika |
| P2462 | Teplotní senzor DPF – nízký vstup | Opel, VW | Výměna čidla |
| P2464 | Teplotní senzor DPF – vysoký vstup | BMW, Kia | Výměna čidla |
| Kód | Popis závady | Typické značky | Možné řešení |
| P0130 | Lambda sonda Bank 1 Sensor 1 – obvod | VW, Peugeot | Výměna sondy, kabeláž |
| P0131 | Lambda B1S1 – nízké napětí | Toyota, Honda | Nová lambda |
| P0132 | Lambda B1S1 – vysoké napětí | Opel, Hyundai | Výměna sondy |
| P0133 | Lambda B1S1 – pomalá odezva | BMW, Renault | Nová lambda |
| P0134 | Lambda B1S1 – žádná aktivita | Toyota, Honda | Výměna |
| P0135 | Lambda B1S1 – vadné topení | VW, Hyundai | Výměna |
| P0136 | Lambda B1S2 – obvod | Opel, Škoda | Výměna |
| P0137 | Lambda B1S2 – nízké napětí | Peugeot, Kia | Výměna |
| P0138 | Lambda B1S2 – vysoké napětí | Renault, VW | Výměna |
| P0139 | Lambda B1S2 – pomalá odezva | Toyota, Hyundai | Nová lambda |
| P0140 | Lambda B1S2 – žádná aktivita | VW, Opel | Výměna |
| P0141 | Lambda B1S2 – vadné topení | BMW, Hyundai | Výměna |
| P0142–P0160 | Další banky/senzory – chyby | Všechny | Výměna sond, kabeláž |
| Kód | Popis závady | Typické značky | Možné řešení |
| P0420 | Katalyzátor – účinnost pod limitem (Bank 1) | Toyota, Honda, VW | Lambda, výměna katalyzátoru |
| P0421 | Katalyzátor – zahřátí příliš pomalé (Bank 1) | Hyundai, Kia, Opel | Lambda, kat |
| P0422 | Hlavní katalyzátor – účinnost pod limitem (Bank 1) | Renault, Peugeot | Výměna |
| P0423 | Zahřívaný katalyzátor – účinnost pod limitem (Bank 1) | Opel, VW | Diagnostika |
| P0424 | Zahřívaný katalyzátor – nízká teplota (Bank 1) | Ford, Opel | Čidlo teploty |
| P0430 | Katalyzátor – účinnost pod limitem (Bank 2) | Nissan, Audi, BMW | Lambda, kat |
| P0431 | Katalyzátor – zahřátí příliš pomalé (Bank 2) | VW, Hyundai | Diagnostika |
| P0432 | Hlavní katalyzátor – účinnost pod limitem (Bank 2) | Opel, Toyota | Výměna |
| P0433 | Zahřívaný katalyzátor – účinnost pod limitem (Bank 2) | Renault, Peugeot | Diagnostika |
| P0434 | Zahřívaný katalyzátor – nízká teplota (Bank 2) | Hyundai, Kia | Výměna čidla |
| Kód | Popis závady | Typické značky | Možné řešení |
| P0400 | EGR – obecná porucha | Nissan, Opel | Čištění, výměna |
| P0401 | Nedostatečný průtok EGR | VW, Ford | Čištění kanálů, ventil |
| P0402 | Nadměrný průtok EGR | Peugeot, Citroën | Ventil, elektronika |
| P0403 | EGR – elektrická porucha | Toyota, Renault | Kabeláž |
| P0404 | EGR – rozsah/výkon | Opel, Ford | Diagnostika |
| P0405 | EGR snímač – nízký vstup | VW, Hyundai | Výměna snímače |
| P0406 | EGR snímač – vysoký vstup | Renault, Toyota | Výměna |
| P0407–P0409 | EGR – další chyby | Všechny | Diagnostika ventilu |
| Kód | Popis závady | Typické značky | Možné řešení |
| P0440 | EVAP – obecná závada | Opel, Toyota | Ventil purge, nádrž |
| P0441 | EVAP – nesprávný průtok | VW, Škoda | Ventil purge |
| P0442 | EVAP – malý únik | Peugeot, Citroën | Hadice, nádrž |
| P0443 | EVAP ventil purge – obvod | Hyundai, Kia | Výměna ventilu |
| P0444 | EVAP ventil purge – otevřený obvod | Opel, Renault | Kabeláž |
| P0445 | EVAP ventil purge – zkrat na plus | Ford, Opel | Oprava kabeláže |
| P0450 | EVAP tlakový senzor – obvod | VW, Toyota | Výměna čidla |
| P0451 | EVAP tlakový senzor – rozsah/výkon | Opel, Hyundai | Diagnostika čidla |
| P0452 | EVAP tlakový senzor – nízký vstup | Renault, Peugeot | Výměna |
| P0453 | EVAP tlakový senzor – vysoký vstup | Hyundai, Kia | Výměna |
| P0455 | EVAP – velký únik | Toyota, VW | Kontrola víčka nádrže |
| P0456 | EVAP – malý únik (opakující se) | Ford, Opel | Kontrola hadic |
| Kód | Popis závady | Typické značky | Možné řešení |
| P2002 | DPF účinnost pod limitem (Bank 1) | VW, Audi, Peugeot | Regenerace, čištění |
| P2003 | DPF účinnost pod limitem (Bank 2) | BMW, Mercedes | Regenerace, senzor tlaku |
| P240F | DPF – neschopnost regenerace | Citroën, Ford | Nucená regenerace |
| P242F | DPF – ucpání (popel) | VW, Hyundai | Čištění, výměna |
| P2463 | DPF – příliš mnoho sazí | Škoda, Toyota | Regenerace, kontrola senzoru |
| P246C | Regenerace DPF nedokončena | Renault, Kia | Nucená regenerace |
| P2452 | Senzor diferenčního tlaku DPF – obvod | Opel, VW | Výměna čidla |
| P2453 | Senzor diferenčního tlaku – rozsah/výkon | Peugeot, Hyundai | Diagnostika |
| P2454 | Senzor diferenčního tlaku – nízký vstup | VW, Audi | Výměna čidla |
| P2455 | Senzor diferenčního tlaku – vysoký vstup | Ford, BMW | Výměna čidla |
| P2456 | Senzor diferenčního tlaku – přerušovaný signál | Škoda, Opel | Oprava kabeláže |
| P2460 | Teplotní senzor DPF – obvod | Toyota, Renault | Výměna čidla |
| P2461 | Teplotní senzor DPF – rozsah/výkon | Nissan, Hyundai | Diagnostika |
| P2462 | Teplotní senzor DPF – nízký vstup | Opel, VW | Výměna |
| P2464 | Teplotní senzor DPF – vysoký vstup | BMW, Kia | Výměna |
Objednejte se do autoservisu online. Rezervujte si den a hodinu, kdy chcete přijet.
Objednat online








