ru en cz

Oprava automatické převodovky kvalitně a spolehlivě. Opravujeme všechny typy automatických převodovek. Provádíme opravy i kompletní repase automatických převodovek. Většinu dílů držíme skladem. Expresní opravy díky kapacitě 10 stání na každé provozovně (Praha 3 Jarov a Praha 10 Strašnice). Záruka spolehlivosti a rychlého vyřízení. Poskytujeme garanci na opravu převodovky 2 roky. Jsme specialisté na opravy automatických převodek. Vyzkoušejte nás!

Ondřej Janeček – Technik příjmu oprav automatických převodovek

Tel. 774 998 535

klient@autoservis-garant.cz

Jak poznat rozbitou převodovku nebo její problém

První problémy s převodovkou se obvykle projevují zhoršenou plynulostí řazení, prodlouženou dobou zařazení, občasným škubáním, rázům při přeřazení rychlostí nebo škubáním při změně polohy páky voliče převodovky. Typicky často při přechodu z pozice D (drive) do polohy R (reverse). Časté je také „prokluzování“ spojky, kdy otáčky letí nahoru, ale reakce výkonu neodpovídá.

Poskytujeme:

  • Záruku 2 roky
  • 15 let zkušeností
  • Náhradní vozidlo
  • Expresní přijetí do opravy bez čekání
  • Profesionální vybavení a diagnostiku

Jaké automatické převodovky opravujeme

  • Všechny typy automatických převodovek – zejména opravy převodovek Mercedes, ZF (používá hlavně BMW, Afa Romeo, Audi, Chrysler, Jaguar, Land Rover, Toyota, ale i některé modely Mercedes), DSG (Škoda, VW, Seat), Power Shift (Ford) GM (Opel), Aisin Warner (Volvo, Opel, Toyota, Lexus, Ford, Mazda, Land Rover, Peugeot, Citroen, ale i VW, Audi, ), Jatco (Mitsubishi , Nissan Pathfinder, VW Polo, ale i Ford) a všech dalších

Ceny oprav automatických převodovek

Velmi často dostáváme telefonické nebo emailové dotazy na ceny oprav automatických převodovek s tím, že to stačí odhadem. Bohužel to odhadem nejde. Abychom byli schopni seriózně sdělit jakoukoli cenu, je nutné, abychom si mohli auto projet a vyzkoušet reakce řazení. Následně diagnostikovat počítačem chyby paměti závad převodovky a zkontrolovat živá data. Pak převodovku vyjmout z vozu a rozebrat, abychom našli případně opotřebení nebo poškození. Sdělit cenu bez těchto úkonů nedává smysl, protože rozpětí případných cen oprav se výrazně liší. Některé převodovky se podaří opravit za 12 000 Kč, některé za  20 000 Kč a některé se nevyplatí vůbec opravovat. Pokud tedy chcete vědět cenu opravy, je nutné přistavit auto a domluvit se na dalším postupu.

 

Nejlevnější opravy automatické převodovkyod 12 000 Kč do 25 000 Kč

 

Středně náročné opravy automatické převodovky25 000 Kč až 55 000 Kč

 

Náročné opravy automatické převodovky od55 000  Kč a výše

 

Objednávky: Ondřej Janeček – Technik příjmu oprav automatických převodovek

Tel. 774 998 535

e-mail: klient@autoservis-garant.cz

Jaké opravy převodovek nejčastěji provádíme

Nejčastěji provádíme opravu automatické převodovky DSG (koncern VW, hlavně Škoda, Seat, VW, některé modely Audi). Převodovky opravujeme i repasujeme. Dále často provádíme opravy automatických převodovek značek Mercedes Benz, BMW, Land Rover, Jaguar, Ford, Volvo, Hyundai, Opel atd.

Servis automatických převodovek

Kromě opravy automatických převodovek provádíme i základní servis všech typů automatických skříní. Nesprávná nebo zcela zanedbaná údržba je nejčastější příčinou poškození převodovky. Předcházejte poškození převodovky výměnou olejového filtru a převodového oleje každých 60 000 km.

Typy automatických převodovek

  • Planetová převodovka s měničem krouticího momentu
  • Převodovka s dvojitou spojkou
  • Převodovka CVT (Constantly Variable Transmission)
  • Robotizovaná převodovka

Každá převodovka má specifický obchodní název podle výrobce, například: DSG, PDK, Multitronic, Tiptronic (VW Group), Steptronic (BMW), Hypertronic (NISSAN), Q-System, Geartronic (VOLVO), Poweshift (FORD), Selespeed (ALFA ROMEO-FIAT) a mnoho dalších názvů.

Výrobci automatických převodovek

Jedná se o výčet největších výrobců automatických převodovek, kteří dodávají pro většinu světových automobilek.

  • Aisin Warner
  • Getrag
  • Jacto
  • ZF

Opravy rozvodovek a diferenciálů

Rozvodovky a diferenciály bývají v autě těmi nejvíce opomíjenými součástkami. Nejen uživateli, ale i servisy. V důsledku toho máme opravdu hodně práce při jejich opravách. Doporučujeme pravidelně měnit olejové náplně diferenciálů a rozvodovek. Předejdete tím jejich poškození a nadměrnému opotřebení.

Poruchy měniče krouticího momentu

Nejčastějším znakem poruchy měniče krouticího momentu jsou vibrace vozidla, které se projevují při maximální akceleraci mezi 80 a 100 km/h. Obvykle zmizí, pokud zrychlování pokračuje.

Poruchy způsobené nesprávnou údržbou převodovky

Pokud je nízká hladina kapaliny, olejové čerpadlo nasává spolu s kapalinou vzduch, což způsobuje vznik bublin uvnitř hydraulického okruhu. Tím se sníží hydraulický tlak. To způsobí pomalé změny rychlostí a prokluzování spojek a brzd. Je-li hladina oleje příliš vysoká, ozubená kola kapalina kapalinu napění, což zapříčiní vznik podobných podmínek, jako při příliš nízké hladině kapaliny.

Použití nesprávné kapaliny může způsobit nejen špatné řazení rychlostních stupňů, může rovněž zapříčinit poškození převodovky.

Prokluzování v spojkových sestavách

Spojkové sestavy se během používání opotřebují, neboť jejich funkce spočívá ve spínání a vypínání. Toto opotřebení časem způsobuje nadměrné prokluzování spojek a následně špatné řazení rychlostí. Je důležité dodržovat plán údržby a používat olej doporučený výrobcem. ¨

Poruchy elektronického ovládání

Jakékoli chybné měření snímačů nebo závada elektrohydraulického modulu, který řídí otevírání ventilů, způsobí přechod převodovky do nouzového režimu.

Závady elektromagnetických ventilů

Nejčastějšími příznaky jsou: nouzový režim s chybovými kódy souvisejícími s elektromagnetickými ventily a klepání při řazení rychlostních stupňů. K tomuto klepání obecně dochází při řazení a vyřazování.

Porucha olejového čerpadla

Pokud dojde k selhání olejového čerpadla, nedodává hydraulický tlak a znemožní řazení různých převodových stupňů nebo zpátečky. Obvykle kontrolujeme elektronický řídicí systém, hodnoty vnitřního tlaku a podle stavu čerpadla se opravuje nebo mění.

Zápach spáleniny

Zápach může vznikat, pokud dojde k přehřátí převodového oleje. Tyto příznaky a účinky může rovněž způsobit použití jiného než doporučeného oleje. Ve všech případech musí být respektováno množství a typ oleje doporučené výrobcem. Přehřátí je obvykle způsobeno nedostatečnou údržbou a vynecháním výměny oleje před tím, než dojde ke snížení jeho kvality. Pokud olej není vyměněn včas, ztrácí své vlastnosti a zvyšuje se tření kovových součástí převodovky, což vede ke zvýšení teploty.

Ondřej Janeček – Technik příjmu oprav automatických převodovek

Tel. 774 998 535

e-mail: klient@autoservis-garant.cz