Převodové ústrojí – obecné kódy (OBD-II, skupina „P0700-P0799“)
Řídící systém převodovky a obvody
| Kód | Popis závady | Možné příčiny |
| P0700 | Převodový řídicí systém – porucha indikována | Obecná závada v systému TCM (Transmission Control Module), vyžaduje další diagnostiku podkódů |
| P0701 | Převodový řídicí systém – rozsah/výkon | Selhání řídicí jednotky převodovky, špatné napájení TCM, softwarová chyba |
| P0702 | Elektronický řídicí systém převodovky – elektrická porucha | Selhání kabeláže, TCM, snímačů |
Ondřej Janeček – Technik příjmu oprav automatických převodovek
Tel. 774 998 535
klient@autoservis-garant.cz
Snímače otáček a rychlosti
| Kód | Popis závady | Možné příčiny |
| P0715 | Senzor otáček vstupní hřídele – porucha obvodu | Vadný snímač, zkrat kabeláže, přerušený vodič |
| P0720 | Senzor rychlosti výstupní hřídele – porucha | Špatný snímač OSS, znečištěný snímač, poškozený kroužek |
| P0722 | Senzor rychlosti výstupní hřídele – žádný signál | Totální selhání OSS nebo kabeláže |
| P0725 | Snímač otáček motoru – žádný signál | Vadný snímač otáček motoru, závada komunikace s ECU |
Řazení – ventily a aktuátory
| Kód | Popis závady | Možné příčiny |
| P0750 | Elektromagnet řazení A – porucha | Vadný solenoid, kabeláž, TCM |
| P0753 | Elektromagnet řazení A – elektrická porucha | Zkrat, přerušený kabel, vadný ventil |
| P0755 | Elektromagnet řazení B – porucha | Podobné jako u A |
| P0758 | Elektromagnet řazení B – elektrická porucha | Podobné jako u A |
| P0760 | Elektromagnet řazení C – porucha | |
| P0763 | Elektromagnet řazení C – elektrická porucha | |
| P0765 | Elektromagnet řazení D – porucha | |
| P0768 | Elektromagnet řazení D – elektrická porucha | |
Tlak kapaliny, regulace tlaku
| Kód | Popis závady | Možné příčiny |
| P0775 | Solenoid regulace tlaku – porucha | Vadný regulátor tlaku, hydraulický problém |
| P0795 | Solenoid tlaku 3 – porucha | |
Kvalita řazení, skluz spojky
| Kód | Popis závady | Možné příčiny |
| P0740 | Obvod spojky měniče momentu – porucha | Vadný TCC solenoid, hydraulický problém |
| P0741 | Spojka měniče momentu – výkon/smyk | Prokluz TCC, nízký tlak oleje, vadný solenoid |
| P0742 | Spojka měniče momentu – zůstává sepnutá | Ventil zůstal uzavřen, zablokování TCC |
| P0744 | Spojka měniče momentu – přerušovaný problém | Vadný TCC solenoid nebo kabeláž |
Poruchy převodových poměrů
| Kód | Popis závady | Možné příčiny |
| P0730 | Nesprávný převodový poměr | Klouzání spojek, vadný ventilový blok, vadné solenoidy |
| P0731 | Nesprávný převod v 1. stupni | Vadný solenoid, vadný ventil, mechanická závada |
| P0732 | Nesprávný převod ve 2. stupni | Podobné |
| P0733 | Nesprávný převod ve 3. stupni | |
| P0734 | Nesprávný převod ve 4. stupni | |
| P0735 | Nesprávný převod v 5. stupni | |
| P0736 | Nesprávný převod – zpátečka | |
Teplota oleje v převodovce
| Kód | Popis závady | Možné příčiny |
| P0710 | Snímač teploty oleje převodovky – porucha | Vadný čidlo, přerušený obvod |
| P0711 | Snímač teploty – mimo rozsah | Vadné čidlo, nízká hladina oleje |
Ondřej Janeček – Technik příjmu oprav automatických převodovek
Tel. 774 998 535
klient@autoservis-garant.cz
Komunikace s převodovkou
| Kód | Popis závady | Možné příčiny |
| U0101 | Ztráta komunikace s TCM | CAN-BUS problém, vadné řídicí jednotky |
| U0100 | Ztráta komunikace s ECU | Obecná chyba komunikace |
Specifické mechanické závady převodovek (bez kódu – projev v chování)
| Projev | Možná závada |
| Prokluz při řazení | Opotřebení lamel, nízký tlak, špatný ventil |
| Ráz při zařazení | Vadné solenoidy, opotřebené spojky, chybná kalibrace |
| Neřadí vyšší stupně | Vadný senzor otáček, vadný solenoid, mechanická závada |
| Nezařadí zpátečku | Mechanická závada v planetové soustavě, hydraulický problém |
| Nouzový režim (limp mode) | Aktivováno při vážné závadě (viz P0700 a podkódy) |
| Přehřívání převodovky | Zanesený chladič ATF, nízká hladina oleje, vadný ventilátor |
Typické oblasti poruch dle částí převodovky:
- TCM/ECU: selhání software, porucha napájení
- Solenoidy: mechanické selhání, elektrické poruchy
- Senzory: zejména otáček, teploty, rychlosti
- Hydraulika: úniky, znečištěný olej, nízký tlak
- Mechanika: lamely, spojky, planetová soukolí, měnič momentu
Ondřej Janeček – Technik příjmu oprav automatických převodovek
Tel. 774 998 535
klient@autoservis-garant.cz
Rozšířený seznam OBD-II kódů (automatické převodovky)
| Kód | Popis | Příčiny |
| P0700 | Řídicí systém převodovky – obecná chyba | Další kód v TCM, nutná podrobnější diagnostika |
| P0701 | Rozsah/výkon řídicího systému převodovky | Softwarová závada TCM, napájení |
| P0702 | Elektronický řídicí systém převodovky – el. porucha | Kabeláž, zemění, pojistky |
| P0703 | Brzdový spínač – nesprávná funkce | Vadný spínač brzdových světel |
| P0705 | Nesprávná pozice voliče převodovky (PRNDL) | Vadný snímač polohy řadící páky, kabeláž |
| P0706 | Nesprávný signál snímače volby převodovky | |
| P0707 | Nízké napětí snímače volby převodovky | |
| P0708 | Vysoké napětí snímače volby převodovky | |
| P0710 | Teplotní čidlo převodového oleje – porucha | Čidlo, kabeláž |
| P0711 | Teplotní čidlo převodového oleje – rozsah | |
| P0712 | Nízký signál teplotního čidla oleje | |
| P0713 | Vysoký signál teplotního čidla oleje | |
| P0715 | Snímač otáček vstupní hřídele | Čidlo ISS |
| P0717 | Chybějící signál vstupního snímače | |
| P0720 | Snímač otáček výstupní hřídele | Čidlo OSS |
| P0722 | Chybějící signál výstupního snímače | |
| P0725 | Chybějící signál otáček motoru | Snímač klikovky |
| P0730 | Nesprávný převodový poměr | Klouzání spojek |
| P0731-P0736 | Nesprávný převod v jednotlivých rychlostech | |
| P0740 | Spojka měniče momentu – porucha | Vadný solenoid TCC |
| P0741 | Spojka měniče momentu – skluz | |
| P0742 | Spojka měniče momentu – trvale sepnutá | |
| P0744 | Spojka měniče momentu – přerušovaný problém | |
| P0750 | Elektromagnet řazení A | Solenoid A |
| P0753 | Elektromagnet řazení A – el. porucha | |
| P0755 | Elektromagnet řazení B | |
| P0758 | Elektromagnet řazení B – el. porucha | |
| P0760 | Elektromagnet řazení C | |
| P0763 | Elektromagnet řazení C – el. porucha | |
| P0765 | Elektromagnet řazení D | |
| P0768 | Elektromagnet řazení D – el. porucha | |
| P0775 | Solenoid regulace tlaku | |
| P0795 | Solenoid tlaku 3 | |
| P0796 | Regulace tlaku výkon/rozsah | Vadný regulátor tlaku |
Převodovky podle značek (typické závady)
| Výrobce | Typ převodovky | Časté závady |
| ZF 6HP/8HP (BMW, Audi, Jaguar, atd.) | 6HP19, 6HP26, 8HP45 atd. | Opotřebení mechatroniky, solenoidy, úniky oleje, opotřebení lamel, závady v mechatronice E-shifteru |
| VW DSG (DQ200, DQ250, DQ381, DQ500) | DSG-6, DSG-7 | Vadné mechatroniky, poruchy snímače otáček, problémy s dvojitou spojkou, opotřebení ozubených kol |
| Aisin (Toyota, Volvo, Mazda) | TF-80SC, TF-81SC, AW TF-60SN | Solenoidy, řízení tlaku, řídicí jednotka převodovky, únik oleje kolem chladiče, spálení lamel |
| GM (Hydra-Matic) | 6L80, 6T40, 8L90 | Vadné solenoidy, problémy se snímačem tlaku, mechanické závady planetového soukolí |
| Mercedes-Benz (722.6 / 722.9 / 9G-Tronic) | 5G, 7G-Tronic, 9G | Vadný řídicí modul (conductor plate), opotřebení spojek, snímače otáček |
| Ford (Powershift, 10R80) | DPS6, 10R80 | Problémy s mechatronikou, snímač tlaku spojky, opotřebení dvojité spojky |
Mechanické projevy závad
| Projev | Možné příčiny |
| Prokluz při zařazení | Nízký tlak, vadné lamely, opotřebené spojky |
| Náhlý ráz při řazení | Vadný solenoid, problémy s ventily |
| Nezařazení vyššího stupně | Vadné snímače otáček, vadné solenoidy |
| Přehřívání převodovky | Nízká hladina oleje, zanesený chladič |
| Nouzový režim (Limp Mode) | Kritická chyba TCM, snímače, elektroinstalace |
| Vibrace při akceleraci | Vadný měnič momentu, vadné silentbloky |
| Nezařazení zpátečky | Hydraulický problém, mechanická závada |
Ondřej Janeček – Technik příjmu oprav automatických převodovek
Tel. 774 998 535
klient@autoservis-garant.cz
Diagnostický postup převodovky
Vyčtení chybových kódů (OBD-II + TCM kódy přes dealer diagnostiku).
Kontrola hladiny a stavu převodového oleje (barva, zápach, přítomnost kovových špon).
Test živých dat (otázky na snímače otáček vstupu/výstupu, tlaky, aktivaci solenoidů).
Test elektrických obvodů (multimetr, osciloskop – kontrola odporu, napětí solenoidů, snímačů).
Hydraulický test tlaku převodového oleje (pomocí měřicích portů).
Kontrola mechanické části (pokud je podezření: měnič, lamely, planetové soukolí).
👉 POZOR: Moderní převodovky často vyžadují adaptace a reset po opravě (např. ZF, DSG, Mercedes 722.9).
👉 Vždy děláme aktualizaci software TCM při větších opravách!
Přehled některých specializovaných kódů výrobců
| Výrobce | Specifické kódy | Popis |
| BMW (ZF převodovky) | 4F85, 507D, 51A2 | Mechatronika, snímače, rozdílné otáčky |
| VW DSG | 18149 P0741, 17106 P0740 | TCC spojka, řízení tlaku |
| Mercedes 722.9 | 0717, 0722 | Vstupní/výstupní snímače otáček |
| Ford Powershift DPS6 | P2701, P2831 | Problémy s mechatronikou, synchronizací spojek |
Podrobný přehled solenoidů a tlakových regulátorů podle převodovky
ZF (BMW, Audi, Jaguar, Land Rover)
ZF 6HP19/26 (6stupňová)
| Solenoid | Funkce | Poruchy |
| EDS 1–3 | Tlakové regulátory spojek | Prokluz, špatné řazení |
| Shift solenoidy A-F | Řazení převodů | Špatné zařazení, nouzový režim |
| TCC Solenoid | Spojka měniče momentu | Prokluz měniče, P0740 |
| EPC | Hlavní tlakový regulátor | Nízký tlak, pád převodů |
ZF 8HP45/70 (8stupňová)
| Solenoid | Funkce | Poruchy |
| EDS 1–7 | Řízení tlaku jednotlivých spojek | Klouzání, špatné řazení |
| TCC Solenoid | Řízení spojky měniče | Vibrace při rozjezdu, prokluz |
| Main Pressure Regulator | Tlakový regulátor | Hlavní hydraulický tlak |
Ondřej Janeček – Technik příjmu oprav automatických převodovek
Tel. 774 998 535
klient@autoservis-garant.cz
VW DSG (koncern VAG)
DSG DQ200 (7stupňová suchá spojka)
| Solenoid | Funkce | Poruchy |
| N215/N216 | Spínání spojky 1 a 2 | Klouzání, ráz při řazení |
| N217–N222 | Řazení jednotlivých převodů | Chyby v řazení, selhání mechatroniky |
DSG DQ250 (6stupňová mokrá spojka)
| Solenoid | Funkce | Poruchy |
| N215/N216 | Řízení spojek K1/K2 | Prokluz, ztráta tahu |
| N217–N224 | Řazení | Zablokování převodu, nouzový režim |
| EPC | Tlakový regulátor | Problémy s tlakem, špatné řazení |
Aisin (Toyota, Volvo, Mazda)
Aisin TF-60SN (6stupňová)
| Solenoid | Funkce | Poruchy |
| SLT | Tlakový regulátor | Prokluz, ráz |
| SLU | Měnič momentu | Vibrace při rozjezdu |
| SLS | Spojka | Tvrdé řazení |
| S1–S4 | Řazení převodů | Selhání řazení, chybné přeřazování |
Mercedes-Benz
722.6 (5G-Tronic)
| Solenoid | Funkce | Poruchy |
| Y3/6n1–n6 | Řazení a tlak | Chyby řazení, nouzový režim |
| TCC | Spojka měniče | Vibrace, prokluz |
722.9 (7G-Tronic)
| Solenoid | Funkce | Poruchy |
| Y3/8n1–n9 | Řazení, tlak | Poruchy adaptací, nouzový režim |
| Conductor Plate | Řídí všechny solenoidy | Kompletní výpadek převodovky |
GM
6L80 / 6T40
| Solenoid | Funkce | Poruchy |
| PCS 1–5 | Řízení tlaku | Prokluz, tvrdé řazení |
| TCC | Spojka měniče | Vibrace, P0741 |
| Shift Solenoids | Řazení převodů | Chyby v řazení |
Ondřej Janeček – Technik příjmu oprav automatických převodovek
Tel. 774 998 535
klient@autoservis-garant.cz
Tabulka adaptací a učení převodovek po opravě
| Převodovka | Adaptace nutná? | Jak probíhá |
| ZF 6HP/8HP | ANO | Reset adaptací v diag. (BMW ISTA, VCDS, ZF), pojezdy dle manuálu |
| VW DSG DQ200/DQ250 | ANO | Adaptace spojek přes diagnostiku (OBD11, VCDS), přesné učební cykly |
| Mercedes 722.6 | Částečně | Adaptace tlaku a řazení v DAS/Xentry |
| Mercedes 722.9 | ANO | Reset učící křivky řazení přes diagnostiku |
| Aisin TF-60SN | Často ANO | Reset adaptací, pojezd dle výrobce |
| GM 6L80/6T40 | ANO | Reset pomocí GM Tech2, GDS2, výuková jízda |
Časté příčiny „smrti“ převodovek dle značek
| Výrobce | Typ | Typická smrtící závada |
| ZF 6HP | BMW, Audi | Vadná mechatronika, únik oleje skrz konektor, nízká hladina oleje |
| ZF 8HP | Většina | Špatný olejový servis (dlouhé intervaly), spálené lamely |
| VW DSG DQ200 | VAG | Vadná mechatronika, selhání spojek, vadné snímače otáček |
| VW DSG DQ250 | VAG | Selhání mechatroniky, opotřebení lamel |
| Aisin TF-60SN | Volvo, Mazda | Přehřátí, nízký tlak, solenoidy |
| Mercedes 722.6 | Mercedes | Opotřebené lamely, selhání řídící desky (conductor plate) |
| Mercedes 722.9 | Mercedes | Vadné čidla otáček v conductor plate, elektrika |
| GM 6L80 | GM | Vadné solenoidy tlaku, selhání měniče |
| Ford DPS6 | Ford | Selhání mechatroniky, spojky, softwarové chyby |
Krátké shrnutí
✅ Největší zabiják automatů: absentující výměna oleje automatu, případně proplachu
✅ Největší komplikace: selhání mechatroniky
✅ Nejčastější přetížení: vysoký moment motoru bez upgradu převodovky
✅ Největší „noční můra“ automatických převodovek: VW DSG DQ200 (u starších sérií)
Další časté chybové kódy automatických převodovek
VAG koncern (VW / Audi / Škoda / Seat) — DSG, Tiptronic, Multitronic, S-Tronic
| Kód | Význam | Převodovka |
| P179E (17278) | Regulační rozdíl spojky 1 | DSG DQ200 |
| P189C (21247) | Regulační rozdíl spojky 2 | DSG DQ200 |
| P17BF (5979) | Adaptace spojky neprovedena | DSG DQ200 |
| P17D8 (6104) | Porucha spojky 1 (K1) | DSG DQ250 |
| P17D9 (6105) | Porucha spojky 2 (K2) | DSG DQ250 |
| P17A8 | Tlakový rozdíl v hydraulickém systému | DSG DQ200 |
| P17B0 | Chyba mechatroniky – adaptační limit | DSG DQ200 |
| P17E1 (6113) | Nesprávná funkce čerpadla hydraulického tlaku | DSG DQ200 |
| P17F0 (6135) | Tlaková porucha obvodu spojek | DSG DQ200 |
| P1890 (21136) | Chyba mechatroniky | DSG |
| P072B (11179) | Nesprávná funkce řazení – 6. rychlostní stupeň | DSG |
| P072C (11180) | Nesprávná funkce řazení – 7. rychlostní stupeň | DSG |
| P174C (6028) | Chyba ventilu N215 (spojka 1) | DSG DQ200 |
Mercedes (722.6, 722.9, 9G-Tronic)
| Kód | Význam | Převodovka |
| P0717 | Vstupní snímač otáček – žádný signál | 722.9 |
| P0722 | Výstupní snímač otáček – žádný signál | 722.9 |
| P0715 | Porucha snímače otáček vstupu | 722.6 |
| P2502 | Nesprávné převodové poměry | 722.6 |
| P2767 | Vadný snímač otáček TCC | 722.9 |
| P17C2 | Vadný tlakový regulační ventil | 722.9 |
BMW (ZF 6HP, 8HP, Getrag DCT)
| Kód | Význam | Převodovka |
| 4F85 | Nesoulad otáček spojky A | ZF 6HP |
| 51A2 | Porucha řízení tlaku | ZF 8HP |
| 51A7 | Adaptace spojky mimo limit | ZF 8HP |
| 507D | Nesprávná funkce elektromagnetického ventilu | ZF 6HP |
| 4204 | Řízení spojky dvojitého spojení | Getrag DCT |
Ford (Powershift DPS6, 10R80)
| Kód | Význam | Převodovka |
| P2701 | Selhání spojky A | DPS6 |
| P2831 | Synchronizace spojky mimo limit | DPS6 |
| P0973 | Solenoid řízení tlaku – nízké napětí | DPS6 |
| P0960 | Řízení tlaku – elektrická porucha | DPS6 |
| P07A5 | Spojka zůstává v sepnutém stavu | DPS6 |
GM (Hydramatic 6L80, 8L90)
| Kód | Význam | Převodovka |
| P0796 | Solenoid C – rozsah/výkon | 6L80 |
| P0776 | Solenoid B – rozsah/výkon | 6L80 |
| P0741 | TCC spojka – skluz | 6L80 |
| P0751 | Solenoid A – výkon/rozsah | 6L80 |
| P2714 | Tlakový řídící ventil zablokován | 6L80 |
Ondřej Janeček – Technik příjmu oprav automatických převodovek
Tel. 774 998 535
klient@autoservis-garant.cz
Obecné chybové kódy výrobců začínající na P18xx:
| Kód | Význam | Poznámka |
| P1800-P1899 | Většinou převodovky, diferenciály, TCC, solenoidy, mechatronika | Silně výrobcem specifické |
| P189C | VW DSG N216 – spojka 2 | DSG DQ200 |
| P1890 | DSG – porucha mechatroniky | DSG |
POZNÁMKA:
- Kódy P18xx prakticky téměř nikdy nejsou standardní OBD-II — vždy je čte jen originální diagnostika nebo profi diagnostika (VAS, ISTA, GDS2, IDS, Xentry…)
- Často mají paralelně i dekódování přes decimální čísla (např. 21247 = P189C).
Tabulka všech P17xx–P18xx kódů VW DSG
| Kód | Význam | Převodovka | Poznámka |
| P1700 | Porucha řízení spojky | DSG | Obecný kód |
| P1701 | Řízení spojky A – porucha | DSG DQ200 | |
| P1702 | Řízení spojky B – porucha | DSG DQ200 | |
| P1703 | Neaktivní spojka | DSG DQ200 | |
| P1704 | Porucha senzorů spojek | DSG | |
| P1707 | Prokluz spojky | DSG DQ200 | |
| P1709 | Problém s řazením převodů | DSG DQ250 | |
| P1710 | Přerušení v kabeláži řízení spojky | DSG | |
| P1714 | Solenoid spojky B – chyba | DSG | |
| P1723 | Tlak v systému řízení spojky – nedostatečný | DSG DQ200 | |
| P1724 | Tlak řízení spojky – vysoký | DSG DQ200 | |
| P1728 | Hydraulický tlak – nedostatečný | DSG DQ250 | |
| P1729 | Hydraulický tlak – nadměrný | DSG DQ250 | |
| P1730 | Mechanická chyba spojky | DSG DQ200 | |
| P1731 | Chyba snímače tlaku spojky | DSG | |
| P1734 | Adaptace spojky – neprovedena | DSG | |
| P1740 | Nesprávná funkce snímače polohy převodů | DSG DQ250 | |
| P1741 | Tlakový ventil řízení | DSG | |
| P1742 | Tlaková ztráta – spojka B | DSG DQ200 | |
| P1743 | Tlaková ztráta – spojka A | DSG DQ200 | |
| P1744 | Regulace spojky mimo rozsah | DSG | |
| P1748 | Selhání snímače teploty oleje | DSG | |
| P174C | Chyba ventilu N215 (spojka 1) | DSG DQ200 | |
| P174D | Chyba ventilu N216 (spojka 2) | DSG DQ200 | |
| P1750 | Chyba aktuátoru spojky | DSG DQ250 | |
| P1753 | Mechanická chyba mechatroniky | DSG | |
| P176F | Není možné zahájit adaptaci | DSG | |
| P1770 | Nesoulad tlaku | DSG | |
| P179E (17278) | Adaptace spojky K1 mimo mez | DSG DQ200 | |
| P1890 (21136) | Porucha mechatroniky | DSG | |
| P189C (21247) | Spojka 2 – N216 regulace mimo rozsah | DSG DQ200 | |
Tabulka všech chyb ZF 6HP / 8HP (použitelné hlavně pro BMW, Audi, JLR)
| Kód (BMW HEX) | Význam | Převodovka |
| 4F85 | Nesoulad otáček spojky A | ZF 6HP |
| 4F86 | Nesoulad otáček spojky B | ZF 6HP |
| 507D | Nesprávná funkce EDS ventilu | ZF 6HP |
| 51A2 | Chyba EDS tlaku spojky C | ZF 8HP |
| 51A7 | Adaptace spojky mimo toleranci | ZF 8HP |
| 51B2 | Chyba TCC spojky (Torque Converter Clutch) | ZF 8HP |
| 51B5 | Chyba tlakového řízení | ZF 8HP |
| 51BB | Chyba snímače otáček | ZF 8HP |
| 51B6 | Regulace tlaku hlavního okruhu mimo rozsah | ZF 8HP |
| 51B7 | Chyba při samo-učení spojek | ZF 8HP |
| 51BF | Chyba řízení ventilu zpětného chodu | ZF 8HP |
| 51E2 | Chyba čerpadla v mechatronice | ZF 8HP |
Přehled převodových DTC pro celou dílnu
Stručná univerzální verzi pro všechny značky (ideální na tištěnou tabulku v dílně).
| Kód | Funkce | Platí pro |
| P0700 | Obecná chyba řídicí jednotky převodovky | Všechny |
| P0715 | Snímač otáček vstupní hřídele | Všechny |
| P0720 | Snímač otáček výstupní hřídele | Všechny |
| P0740 | Spojka měniče momentu – porucha | Všechny |
| P0741 | Spojka měniče momentu – skluz | Všechny |
| P0750 | Solenoid A – porucha | Všechny |
| P0755 | Solenoid B – porucha | Všechny |
| P0760 | Solenoid C – porucha | Všechny |
| P0775 | Solenoid tlaku – porucha | Všechny |
| P0796 | Solenoid C tlak – rozsah/výkon | GM |
| P0960 | Tlakový regulační ventil A – el. porucha | Ford DPS6 |
| P0973 | Solenoid tlaku – nízké napětí | Ford |
| P2701 | Selhání spojky A | Ford DPS6 |
| P2831 | Synchronizace spojky mimo limit | Ford DPS6 |
| P0710 | Teplotní senzor oleje převodovky | Všechny |
| P0711 | Teplotní senzor mimo rozsah | Všechny |
| P2502 | Nesprávné převodové poměry | Mercedes |
| P2767 | Snímač otáček TCC – porucha | Mercedes |
| P1890 | Mechatronika – chyba | VW DSG |
| P189C | Spojka 2 N216 – regulace | VW DSG |
Ondřej Janeček – Technik příjmu oprav automatických převodovek
Tel. 774 998 535
klient@autoservis-garant.cz