- 4. 4. 2024
- Od Automechanik Garant
- V Diagnostika aut, Garanční prohlídky
- 3058
- 0
Máte doplněnou AdBlue kapalinu, a přesto vám svítí kontrolka závady? Odpočet nouzového dojezdu neustal ani po doplnění? Měli jste auto v opravě a stále máte závadu na systému AdBlue SCR? Nejste jediní. Tyto závady řešíme denně a společně s opravami DPF filtrů se jedná o jedny z nejčastějších závad moderních vozidel. A bohužel i nejsložitějších.
Potřebujete řešit problém s AdBlue? Objednejte se u technika Ondřeje Janečka 774 998 535.
Přejímací technik
Mob: 774 998 535
klient@autoservis-garant.cz
Profil technika
Příčin těchto závad může být více. Například vstřikovač močoviny AdBlue, nefunkční plovák nádobky AdBlue, výhřev, NOx čidlo, netěsný systém (únik kapaliny), nebo samotný katalyzátor atd. Setkáváme se ale i s jinými závadami tohoto systému. Rozhodně se nevyplatí měnit cokoli z těchto dílů jen na zkoušku. Obvykle se jedná o dražší originální díly, které navíc nebývají skladem.
Každá taková závada se začíná řešit vyčtením paměti závad řídící jednotky. Podle vypsaných závad se pak proměřují jednotlivé výše uvedené komponenty. Rozhodně se jedná o složitější opravy, ke kterým jsou nutné zkušenosti.
VOLEJTE 774 998 535 – Autoservis Praha 3 a Praha 10
Jedná se o nejčastější problém. Většina zákazníků zkouší vyčítat chyby počítačem, resetovat systém, ale nic z toho nepomáhá. Doporučujeme vozidlo přistavit do specializovaného servisu a nejezdit s ním až do konce odpočtu zbývajících kilometrů.
Ano, zastaví. Respektive po vypnutí motoru už nenastartuje. Neriskujte to. Následná oprava je podstatně složitější a dražší.
OPRAVY ADBLUE – SCR a DPF FILTRŮ PRAHA 3 JAROV a PRAHA 10 STRAŠNICE
Jsme specializované pracoviště na diagnostiku závad AdBlue – SCR a DPF filtrů. Opravy provádíme koncovým uživatelům i menším autoservisům, které si s opravou neví rady.
AdBlue je bezbarvá kapalina zapáchající po čpavku. Když vyteče, začne krystalizovat a zbělá. Konkrétně se jedná o vyčištěný 32,5% roztok močoviny. Díky vstřikování AdBlue do katalyzátorů dieselových vozidel dochází ke snižování emisí oxidů dusíku obsažených ve výfukových plynech.
Většina automobilek začala povinně montovat systém vstřikování AdBlue do dieselových automobilů mezi lety 2015 až 2016 a povinně se montují dodnes.
Většina automobilů má plnění nádržky AdBlue hned vedle hrdla palivové nádrže. Výjimečně může být hrdlo nádrže AdBlue v zavazadlovém prostoru.
Pokud máte jakýkoli problém se systémem AdBlue, obraťte se přímo na nás. Závada nikdy sama nezmizí a pokud budete jezdit i s rozsvícenou kontrolkou diagnostikující chybu AdBlue nebo vyčerpáte indikativní dojezd, může se vám kromě odtahu prodražit i samotná oprava. Nejdražší bývají katalyzátory a nádrže AdBlue.
Systém AdBlue se dá vypnout, ale je to nelegální. Tuto službu nenabízíme.
VOLEJTE 774 998 535 – Autoservis Praha 3 a Praha 10
Časté diagnostické závady na systému SCR Adblue – ukázky chyb například u značek Peugeot, Citroen:
Objednejte se do autoservisu online. Rezervujte si den a hodinu, kdy chcete přijet.
Objednat online