Vyřešená závada Mazda 6: Nouzový režim, netáhne motor + modrý kouř z výfuku

Popis závady: Vozidlo Mazda 6, turbo diesel z roku 2009, netáhlo do otáček, cukalo, nahodile zhasínalo za jízdy, silně modře kouřilo a do karoserie se přenášely vibrace.

Postup tří servisů po sobě: Pražský autorizovaný Mazda dealer vyměnil turbodmychadlo, vstřiky, motorový olej atd. Závada nezmizela. Jiný autorizovaný servis o měsíc později vyměnil rozvodový řemen, což také nepomohlo. O týden později jiný servis, tentokrát již neznačkový, vyměnil i vstřikovací čerpadlo, opět bez výsledku. Všechny opravy se pohybovaly v desítkách tisíc korun bez jediného zlepšení.

Postup našeho autoservisu Garant: Po projetí a kontrole chování vozidla byly provedeny diagnostické kontroly a vyčtení závad přístroji Delphi a DevCom. Vypsání obligátních chyb P0628 a P0606 bylo prvním krokem. Mechanicky byla zkontrolována i hřídel turbodmychadla – byla bez závad, přívod paliva – bez závad. Následně proběhlo měření a kontrola napětí osciloskopem, při kterém se zjistilo, že se „ztrácí“ napětí na napájení regulátoru tlaku paliva – selhávalo relé řízení motoru. Samotné napájení a ukostření bylo v pořádku. Výměnou jednoho relé se tak vyřešila celá závada a zmizely všechny nežádoucí jevy včetně zhasínání motoru, kouřivosti a cukání.

Shrnutí
Název článku
Vyřešená závada Mazda 6: Nouzový režim, netáhne motor + modrý kouř z výfuku
Popis
Popis závady: Vozidlo Mazda 6, turbo diesel z roku 2009, netáhlo do otáček, cukalo, nahodile zhasínalo za jízdy, silně modře kouřilo a do karoserie se přenášely vibrace.
Autor

Napsal

Přejímací technik Mob: 777 612 763 Tel.: 284 864 299

Komentáře jsou uzavřeny.

Více:
Servis Ford Praha

Odborný Ford servis Praha opravuje všechny modely bez ohledu na stáří. Provádíme garanční prohlídky, výměny oleje, brzd, tlumičů, výfuků, podvozkových dílů atd. Kromě mechanických...

Zavřít