Nahodilé zhasínání motoru za jízdy u Škody Fabia HTP

Popis závady:

Škoda Fabia z roku 2001 s motorem 1,2 htp 55 Kw typ motoru AUA jezdilo naprosto bez závad s jednou zásadní výjimkou, a to že občas za jízdy náhle zhasnul motor. Stávalo se to v průměru každý druhý den a závada se projevovala ve všech režimech. Někdy motor zhasínal i při předjíždění, na sjezdech z dálnice atd., takže se jednalo o nebezpečnou závadu.

Postup našeho autoservisu:

Tuto závadu dva servisy rovnou odmítli řešit s tím, že se jim do toho nechce. Jeden pražský autorizovaný servis Škoda se do řešení záhady pustil, ale po třech dnech prohlásil, že se závada neprojevuje a vozidlo vrátil zpět. Nám se závada také dlouho neprojevovala. Při kontrole diagnostikou SuperVagem byly zjištěny postupné závady přerušování vstřiků paliva na všech válcích, ventil odvětrání nádrže zkrat na kostru a lambda sonda. Náš elektrikář proměřil všechny relevantní obvody až dospěl k podezření na rele napájení motoru. Po demontáži relé a jeho odkrytování jsme nalezli mechanicky poškozené díly v tištěném spoji relátka. Rele se dokonce nemuselo ani měnit, stačilo přepájet spoje. Samotná oprava byla nakonec snadná.

Shrnutí
Název článku
Vyřešená závada: Nahodilé zhasínání motoru za jízdy u Škody Fabia HTP
Popis
Škoda Fabia z roku 2001 s motorem 1,2 htp 55 Kw typ motoru AUA jezdilo naprosto bez závad s jednou zásadní výjimkou, a to že občas za jízdy náhle zhasnul motor.
Autor

Napsal

Přejímací technik Mob: 777 612 763 Tel.: 284 864 299

Komentáře jsou uzavřeny.

Více:
Nepravidelný chod motoru Nissan Patrol

Popis závady nepravidelného chodu motoru: Motor vozu Nissan Patrol se systémem vstřikování Common Rail a najetými pouhými 23 tkm vykazoval...

Zavřít